Όροι & Προϋποθέσεις

  1. Διαβατήρια και ταυτότητες
    Οι επιβάτες που ναυλώνουν αεροσκάφη της Bellavia πρέπει πάντα να έχουν μαζί τους και να επιδεικνύουν το έγκυρο διαβατήριο ή την ταυτότητά τους. Ο κυβερνήτης διατηρεί το δικαίωμα να σαρώσει (με τη χρήση ανιχνευτή μετάλλων) ή να ψάξει τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Η μη προσκόμιση έγκυρου διαβατηρίου ή ταυτότητας ή/και η άρνηση αποδοχής της έρευνας των αποσκευών τους μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ακύρωση της πτήσης, οπότε ΔΕΝ θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων. Η επιβίβαση επιβατών που φαίνεται να βρίσκονται υπό την επήρεια αλκοόλ ή ουσιών μπορεί να απορριφθεί κατά την αποκλειστική κρίση του κυβερνήτη, οπότε ΔΕΝ θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων.
  2. Πληρωμή για την πτήση
    Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με πιστωτική κάρτα, οπότε οι πελάτες πρέπει να συμπληρώσουν το σύνδεσμο πληρωμής μέσω ασφαλούς τραπεζικού περιβάλλοντος (ηλεκτρονικό εμπόριο). Οι πληρωμές μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν μέσω εμβάσματος, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης έχει γνωστοποιήσει τα πλήρη στοιχεία του/της στην τράπεζα. Η πτήση δεν θα αναχωρήσει μέχρι να εμφανιστούν τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
  3. Πολιτική ακύρωσης
    Εάν ο πελάτης ακυρώσει την πτήση οποιαδήποτε στιγμή πριν και μέχρι 72 ώρες πριν την πτήση, τότε θα χρεωθεί το 10% του συνολικού ποσού της πτήσης. Εάν ο πελάτης ακυρώσει την πτήση οποιαδήποτε στιγμή λιγότερο από 72 ώρες αλλά περισσότερο από 48 ώρες πριν από την πτήση, τότε θα του επιστραφεί το 50% του ποσού. Εάν ο πελάτης ακυρώσει την πτήση 48 ώρες ή λιγότερο ΔΕΝ θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων. Εάν ο πελάτης δεν εμφανιστεί για την πτήση, δεν θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων.
    Σε περίπτωση που η Bellavia ακυρώσει μια πτήση λόγω καιρικών συνθηκών, τεχνικών προβλημάτων ή περιορισμών που επιβάλλονται από τις αρχές, θα σας επιστραφεί το σύνολο της αξίας της, εκτός εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει τον προγραμματισμό.
  4. Πρόσθετες χρεώσεις
    Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλει πρόσθετες χρεώσεις σε περίπτωση που συμβούν τα ακόλουθα και πάντα με την επιφύλαξη της διαθεσιμότητας: Οι πελάτες ζητούν αναμονή με ελικόπτερο, οι πελάτες ζητούν δίδυμο πλήρωμα, οι πελάτες ζητούν διανυκτέρευση με ελικόπτερο. Στην περίπτωση αυτή, οι επιπλέον χρεώσεις θα συμφωνηθούν κατά τη στιγμή της αίτησης.
  5. Περιορισμοί βάρους
    Τα αεροσκάφη μας λειτουργούν με περιορισμούς βάρους. Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να παρέχουν στην Bellavia το πραγματικό βάρος των επιβατών, καθώς και το βάρος και τις διαστάσεις των αποσκευών. Η Bellavia διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει πτήσεις όταν το βάρος των επιβατών ή/και των αποσκευών υπερβαίνει το όριο ασφαλείας του αεροσκάφους, οπότε ΔΕΝ θα προσφερθεί επιστροφή χρημάτων στον πελάτη.
  6. Καθυστερήσεις
    Όλοι οι επιβάτες πρέπει να βρίσκονται στο σημείο παραλαβής τουλάχιστον 20 λεπτά πριν από την πτήση. Εάν οι επιβάτες καθυστερήσουν ή δεν εμφανιστούν, η Bellavia θα το θεωρήσει ως ακύρωση της πτήσης και ΔΕΝ θα γίνει καμία επιστροφή χρημάτων. Εάν το αεροσκάφος καθυστερήσει για λόγους που δεν είναι υπό τον έλεγχο της BELLAVIA, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη, ωστόσο, και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα, μπορεί να προσφέρει εναλλακτικό αεροσκάφος χωρίς επιπλέον χρέωση.
  7. Επικίνδυνα φορτία
    ΌΛΕΣ ΟΙ ΠΤΉΣΕΙΣ ΤΗΣ BELLAVIA ΕΊΝΑΙ ΠΤΉΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΈΣ.
    Για την ενημέρωσή σας / καθοδήγησή σας, παρακαλούμε ανατρέξτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://publicapps.caa.co.uk/docs/33/CAP1402A4_DangerousGoods_A4_2018.PDF
Κύλιση στην κορυφή

Συμπληρώστε τη φόρμα

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Date / Time
Checkboxes